دانستنی های مصرف دارو و مکمل - داروهای منتخب ضد زوال عقل (Anti-Dementia Drugs)

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی در خصوص داروهای منتخب ضد زوال عقل

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی در خصوص داروهای منتخب ضد زوال عقل

مقالات شماره ۱۵۵۱ تا ۱۵۵۲

کاربر گرامی، در صورتی که داروهای ضد عوامل زوال عقل مصرف می کنید، لازم است تا از روشی خاص برای مصرف مواد غذایی روزانه مورد نیاز بدنتان پیروی کنید؛ زیرا این گروه از داروها می توانند بر جذب یا عدم جذب برخی مواد غذایی موثر باشند و در عین حال مواد غذایی مصرفی روزانه شما نیز می تواند متقابلاً بر میزان جذب و اثر گذاری این گروه از دارو ها موثر باشند.
متخصصین مجموعه متدمن در مقالات ۱۵۵۱ تا ۱۵۵۲ به بررسی و تدوین دستور العمل های مربوط به تداخلات غذا و دارو برای داروهای ضد عوامل زوال عقل پرداخته اند.

بعبارت بهتر این گروه از مقالات به بررسی میزان کالری یا مواد مغذی مورد نیاز بدن شما که با رژیم های غذایی دریافت می کنید نمی پردازد؛ بلکه به بررسی تاثیرات متقابل مواد غذایی و داروهایی که شما هر روز مصرفی می کنید می پردازد و در تلاش است به شما آموزش دهد تا از روش هایی موثر برای کنترل تاثیرات نامطلوب و متقابل مصرف غذا و دارو بر هم استفاده کنید.

در مقالات ۱۴۵۱ تا ۱۴۵۵ به بررسی گروه های اصلی دارویی مندرج در ادامه و زیر مجموعه های آنها خواهیم پرداخت :

   آنتاگونیست گیرنده NMDA : 
       ممانتین (memantine) با نام تجاری Namenda 

   بازدارنده های کولین استراز (Cholinesterase Inhibitors) :
       دونپزیل (donepezil) با نام تجاری Aricept
       ریواستیگمین (rivastigmine) با نام تجاری Exelon

مقاله تخصصی شماره ۱۵۵۱ 

در این مقاله به بررسی داروهای مربوط به آنتاگونیست گیرنده NMDA که از زیر مجموعه های داروهای ضد زوال عقل (Anti-Dementia Drugs) اند، خواهیم پرداخت و در مورد " اثرات و عوارض احتمالی " و " پیام ها و هشدارهای تغذیه ای " این گروه از داروها را بصورت خلاصه شده مطالبی ارزنده بیان خواهیم نمود.

این گروه دارویی شامل زیر مجموعه هایی به شرح زیر است:

ممانتین (memantine) با نام تجاری Namenda

لطفا جهت دریافت کامل این مقاله و بهره مندی از سایر مقالات مربوط به " داروهای منتخب زوال عقل (Anti-Dementia Drugs) با شماره های ۱۵۵۱ تا ۱۵۵۲ " با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید:
پکیج انتخابی   ۱
پکیج انتخابی  ۴


نظرات و دیدگاه های شما