حفظ رژیم در تعطیلات

روانشناسی در تغذیه - نکات مربوط به حفظ رژیم در تعطیلات (Holiday)

روانشناسی در تغذیه، مبحث حفظ رژیم در تعطیلات و مسافرت

روانشناسی در تغذیه، مبحث حفظ رژیم در تعطیلات و مسافرت

مقالات تخصصی شماره ۲۰۱ تا ۲۰۳ - تعطیلات و رژیم

کاربر گرامی نکات مطرح شده در مقالات تخصصی شماره ۲۰۱ تا ۲۰۳ زمانی که شما در تعطیلات هستید و تمایل به خوردن دارید و این تمایل شما ناشی از گرسنگی نیست بلکه ناشی از هیجان تعطیلات ، دیدن رستوران ها ، رفتار و سبک تغذیه دوستان و همراهان است می توانید بکار بگیرید و همواره توجه داشته باشید که در هنگام گرسنگی باید طبق نظر متخصصین تغذیه غذا میل بفرمائید؛ البته نکاتی نیز در دل این توصیه ها وجود دارد که سبک بهتری از زندگی را در زمان مسافرت و تعطیلات آموزش می دهند که قطعا برای شما ارزنده خواهند بود.
با تمرین و تکرار این نکات در طی چند ماه آینده می توانید بر بخشی از مشکلات تغذیه ای خود که ریشه در حضور شما در تعطیلات دارد، غلبه نمائید.

مقاله شماره ۲۰۱ 

۱-   فراموش نکنید که فرآیند کاهش وزن مسیر طولانی از تغییر نگرش و الگوهای رفتاری شماست، پس صبور باشید. 
۲-   برای زمان و جایی که می خواهید ورزش کنید از قبل برنامه ریزی کنید، ورزش یک بخش حیاتی از تناسب اندام و سلامت شماست.
۳-   در دفترچه یادداشت خود هر چیزی را که می خورید یادداشت کنید، این به شما کمک می کند که دیدی واقعی از تغذیه خود داشته باشید و در تعطیلات با اعتدال بخورید.


جهت دریافت سایر نکات و بهره مندی از دسته مقالات " تغذیه در تعطیلات با شماره های ۲۰۱ تا ۲۰۳ " لطفا با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر ، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید :

     پکیج اقتصادی     ۴
     پکیج انتخابی       ۱
     پکیج انتخابی      ۳
     پکیج انتخابی      ۴

نظرات و دیدگاه های شما