دانستنی های مصرف دارو و مکمل - درمان اختلال کم توجهی/بیش فعالی (Attention-Deficit / Hyperactivity Disorder : ADHD)

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی برای داروهای اختلال کم توجهی/بیش فعالی 

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی برای داروهای اختلال کم توجهی/بیش فعالی

مقاله شماره ۱۱۵۱

کاربر گرامی، در صورتی که داروهای درمان اختلال کم توجهی/بیش فعالی مصرف می کنید، لازم است تا از روشی خاص برای مصرف مواد غذایی روزانه مورد نیاز بدنتان پیروی کنید؛ زیرا این گروه از داروها می توانند بر جذب یا عدم جذب برخی مواد غذایی موثر باشند و در عین حال مواد غذایی مصرفی روزانه شما نیز می تواند متقابلاً بر میزان جذب و اثر گذاری این گروه از دارو ها موثر باشند. 
متخصصین مجموعه متدمن در مقاله ۱۱۵۱ به بررسی و تدوین دستور العمل های مربوط به تداخلات غذا و دارو برای داروهای مربوط به درمان اختلال کم توجهی/بیش فعالی  پرداخته اند.

بعبارت بهتر این گروه از مقالات به بررسی میزان کالری یا مواد مغذی مورد نیاز بدن شما که با رژیم های غذایی دریافت می کنید نمی پردازد؛ بلکه به بررسی تاثیرات متقابل مواد غذایی و داروهایی که شما هر روز مصرفی می کنید می پردازد و در تلاش است به شما آموزش دهد تا از روش هایی موثر برای کنترل تاثیرات نامطلوب و متقابل مصرف غذا و دارو بر هم استفاده کنید.

خلاصه تخصصی مقاله ۱۱۵۱

در این مقاله به بررسی گروه های دارویی زیر خواهیم پرداخت و در مورد   " اثرات و عوارض احتمالی "   و   " پیام ها و هشدارهای تغذیه ای "   این گروه از داروها بصورت خلاصه شده مطالبی ارزنده را بیان خواهیم نمود.

این داروها شامل گروه های زیر هستند: 

       متیل‌فنیدات (methylphenidate) با نام تجاری Ritalin,Concerta
       دکستروآمفتامین-آمفتامین (dextroamphetamine & amphetamine) با نام تجاری Adderall

لطفا جهت دریافت کامل این مقاله و بهره مندی از سایر مقالات مربوط به " داروهای منتخب درمان اختلال کم توجهی/بیش فعالی با شماره ی ۱۱۵۱ " با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر ، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید: 
   پکیج انتخابی     ۱
   پکیج انتخابی    ۴

نظرات و دیدگاه های شما