دانستنی های مصرف دارو و مکمل - دارو های منتخب ضد پارکینسون ( Anti-Parkinson Drugs )

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی در خصوص داروهای منتخب ضد پارکینسون

مشاوره تغذیه ای و رژیم درمانی در خصوص داروهای منتخب ضد پارکینسون

مقالات شماره ۱۲۵۱ تا ۱۲۵۴

کاربر گرامی، در صورتی که داروهای ضد پارکینسون مصرف می کنید، لازم است تا از روشی خاص برای مصرف مواد غذایی روزانه مورد نیاز بدنتان پیروی کنید؛ زیرا این گروه از داروها می توانند بر جذب یا عدم جذب برخی مواد غذایی موثر باشند و در عین حال مواد غذایی مصرفی روزانه شما نیز می تواند متقابلاً بر میزان جذب و اثر گذاری این گروه از دارو ها موثر باشند.
متخصصین مجموعه متدمن در مقالات ۱۲۵۱ تا ۱۲۵۴ به بررسی و تدوین دستور العمل های مربوط به تداخلات غذا و دارو برای داروهای ضد پارکینسون پرداخته اند.

بعبارت بهتر این گروه از مقالات به بررسی میزان کالری یا مواد مغذی مورد نیاز بدن شما که با رژیم های غذایی دریافت می کنید نمی پردازد؛ بلکه به بررسی تاثیرات متقابل مواد غذایی و داروهایی که شما هر روز مصرفی می کنید می پردازد و در تلاش است به شما آموزش دهد تا از روش هایی موثر برای کنترل تاثیرات نامطلوب و متقابل مصرف غذا و دارو بر هم استفاده کنید.

در مقالات ۱۲۵۱ تا ۱۲۵۴ به بررسی گروه های دارویی زیر خواهیم پرداخت :

گروه مهار کننده COMT : انتاکاپون (entacapone)
گروه مهار کننده MAO-B: سلژیلین (selegiline)
گروه پیش ساز دوپامین (Dopamine Precursor): کاربی دوپا/لوودوپا (carbidopa/levodopa)
گروه آگونیست دوپامین (Dopamine Agonist): بروموکریپتن (bromocriptine)

مقاله تخصصی شماره ۱۲۵۱

در این مقاله به بررسی داروهای مهار کننده MAO- B  خواهیم پرداخت و در مورد    " اثرات و عوارض احتمالی "    و    " پیام ها و هشدارهای تغذیه ای "    این گروه از داروها را بصورت خلاصه شده مطالبی ارزنده بیان خواهیم نمود. 

این داروها شامل گروه زیر هستند:

     انتاکاپون (entacapone) با نام تجاری Comtan

لطفا جهت دریافت کامل این مقاله و بهره مندی از سایر مقالات مربوط به " داروهای منتخب ضد پارکینسون با شماره های ۱۲۵۱ تا ۱۲۵۴ " با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر ، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید:
   پکیج انتخابی   ۱
   پکیج انتخابی  ۴

نظرات و دیدگاه های شما