کنترل خرید خوار و بار

روانشناسی در تغذیه - کنترل خرید خوار و بار ( Grocery shopping control )

مبحث روانشناسی در تغذیه، موضوع: خرید خوار و بار و حفظ رژیم غذایی

مبحث روانشناسی در تغذیه، موضوع: خرید خوار و بار و حفظ رژیم غذایی

مقالات تخصصی شماره ۲۵۱ و ۲۵۲ - تغذیه و خرید

کاربر گرامی نکات مطرح شده در مقالات تخصصی شماره ۲۵۱ و ۲۵۲ زمانی که شما برای تهیه خوار و بار و خرید مواد غذایی از خانه میشوید با خود مرور کنید و همواره توجه داشته باشید که انتخاب و خرید اقلام صحیح می تواند اولین قدم در مسیر تغییر سبک زندگی جدید شما باشد ؛ البته هر گاه هوس نمودید که مواد غذایی ناسالمی نیز میل فرمائید یا از رژیم خود انحراف یابید این نکات می تواند برای شما ارزنده خواهند بود.
با تمرین و تکرار این نکات در طی چند ماه آینده می توانید بر بخشی از مشکلات تغذیه ای خود که ریشه در سبک خرید و تامین خوار و بار شما دارد، غلبه نمائید.

مقاله تخصصی شماره ۲۵۱ - نکات مهم تغذیه ای در خرید

۱-   خودتان باید برای تهیه خواربار به خرید بروید، زیرا دیگر اعضای خانواده ممکن است غذاهایی را که خیلی سالم نیستند برای شما انتخاب کنند. 
۲-   از شانس انتخاب خود در خرید کردن به خوبی استفاده نمائید و غذاهای غنی از قند را با غذاهای کم قند دیگر جایگزین کنید. 
۳-   بهتر است از خرید در فروشگاه های بزرگ خواربار اجتناب کنید، حتما یک لیست تهیه کنید و خریدهای خود را بصورت آنلاین (اینترنتی) انجام دهید تا در هنگام خرید وسوسه نشوید.


جهت دریافت سایر نکات و بهره مندی از دسته مقالات " کنترل خرید خوار و بار با شماره های ۲۵۱ و ۲۵۲ " لطفا با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر ، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید :

پکیج اقتصادی   ۴ 
پکیج انتخابی     ۱ 
پکیج انتخابی    ۳ 
پکیج انتخابی    ۴

نظرات و دیدگاه های شما