غذا خوردن در بیرون منزل

روانشناسی در تغذیه - کنترل غذا خوردن در بیرون منزل ( eating outdoors )

مبحث روانشناسی در تغذیه، موضوع: رژیم و غذا خوردن در بیرون منزل

مبحث روانشناسی در تغذیه، موضوع: رژیم و غذا خوردن در بیرون منزل

مقالات تخصصی شماره ۳۵۱ تا ۳۵۴ - خوردن در خارج از منزل

کاربر گرامی نکات مطرح شده در این بخش را زمانی که شما در خارج از خانه هستید و تمایل به خوردن دارید و این تمایل شما ناشی از گرسنگی نیست بلکه ناشی از هیجانات و دیدن رستوران ها یا رفتار و غذاهایی است که دوستان یا همراهان شما میل می کنند پس همواره توجه داشته باشید که در هنگام گرسنگی باید طبق نظر متخصصین تغذیه غذا میل بفرمائید؛ البته هر گاه هوس نمودید که غذای ناسالمی نیز میل فرمائید این نکات برای شما ارزنده خواهند بود. 
با تمرین و تکرار این نکات در طی چند ماه آینده می توانید بر بخشی از مشکلات تغذیه ای خود که ریشه در حضور شما در رستوران ها یا کنار دوستانتان است، غلبه نمائید.

مقاله شماره ۳۵۱

۱- همواره هنگام میل نمودن غذا در رستوران ، سالاد را بعنوان پیش غذا سفارش دهید و حتما سالاد را همراه با غذای اصلی میل فرمائید. 
۲- در هنگام غذا خوردن در بیرون، فقط میوه را بعنوان دسر میل فرمائید. 
۳- از سفارش و میل نمودن غذا های پرچرب و دارای خامه خودداری فرمائید. اجازه ندهید ظاهر زیبا و فریبنده آنها موجب فراموشی رژیمتان شود. 

جهت دریافت سایر نکات و بهره مندی از دسته مقالات " کنترل غذا خوردن در بیرون منزل با شماره های ۳۵۱ تا ۳۵۴" لطفا با ثبت نام در سایت و انتخاب یکی از پکیج های زیر ، ضمن دریافت رژیم و مشاوره به اطلاعات کامل موجود در این مقالات نیز دست یابید :

پکیج اقتصادی ۴
پکیج انتخابی   ۱
پکیج انتخابی  ۳
پکیج انتخابی  ۴

نظرات و دیدگاه های شما